Gyermek Masszázs

masszázs

Gyermek Masszázs

Napjainkban ugyanúgy, mint a felnőttek, a gyerekek is állandó stressz helyzetnek vannak kitéve, így nem csoda, ha esetleg azt tapasztalják, hogy valami fáj. A masszázs kifejezetten jótékony hatással van a gyermekek szervezetére. Jótékony hatással van a keringésükre, helytelen testtartásbeli problémákon segít, immunrendszert erősít, feszült izomzatot lazítja, mozgáskoordinációt és növekedési fájdalmakat csökkenti, illetve javítja a hangulatukat.

A mai modern világunkban a gyerekek is nagyon túlhajszolt életmódot folytatnak. Az egész napos padban ülés, nem egy gerinc kímélő dolog.

Gyakori hátfájdalmakkal jár az iskolatáska cipelése, illetve fizikai megterhelés a sport foglalkozásokon és az esetleges sportolás előtti bemelegítés, sportolás utáni lenyújtás hiánya miatt. Hát problémák gyakran a helytelen testtartásból, a görnyedt ülésből, illetve a mozgásszegény életmódból is adódhatnak.

A rendszeres masszázs hatására a gyermekek fejlődésében pozitív változást észlelünk, könnyebben mozognak, kiegyensúlyozottabbak lesznek. Tini korban elkezdődnek a testbeli változások, az izmok hirtelen megnyúlnak, ami az izomrendszer túlterhelését okozhatja. Ekkor még jobban oda kell figyelnünk, hogy akár gyógytornával együtt masszázst is kapjanak. Ezzel meg tudjuk előzni vagy akár a már kialakult gerincferdülést is tudjuk kezelni.

Sportoló gyermekként még fontosabb a masszázs. A rendszeres túlterheléstől sérülések keletkezhetnek, érdemes szánni időt a bemelegítésre, nyújtásra, illetve az SMR henger használatára! Később hálás lesz érte a teste!

A masszázs előtt megbeszéljük a problémákat, tüneteket. Az első kezelésen a szülők jelen lehetnek, a továbbiakban a gyermek igényétől függően vehetnek részt, a legfontosabb, hogy a gyerkőc biztonságban érezze magát!

Mikor javasoljuk?

• mozgásszervi megbetegedés