Reflexológia

Talp Reflexológia

Reflexológia

Lábaink, a fizikai testünk fontos funkcióit végzik. Járunk, futunk, sportolunk, táncolunk rajtuk. Sokszor még is csak akkor foglalkozunk velük komolyabban, ha valami funkcionális eltérés, vagy fájdalom jelentkezik a végtagokban. A szervezet mindig az egyensúlyi állapot megteremtésére törekszik, és minden az emberi szervezetben zajló folyamat összefügg a világegyetem történéseivel. Több ezer éves múltja van a szervezet energetikáját elismerő és hirdető terápiás lehetőségeknek.

A reflexológiai kezelés olyan hollisztikus eljárás, mely során a lábfej, és a kéz masszírozásával a szervezet öngyógyító tevékenységét mozdítjuk elő. Az arc, tenyér, és a talp testünk tükörképe. A reflexzónák masszírozásával, nyomásával harmónizálni tudjuk a szervezet energiaellátását. A terápia hatásosságát bioinformációs készítmények, és az aromaterápia együttesen erősíti. A pácienssel végzett közös munka során tartós életminőség javulást érhetünk el.

Jótékony hatású a következő tünetek esetén:

· krónikus fájdalmak (izom, izületi)

· alvászavar

· depresszió

· fejfájás, migrén

· hormonális zavarok

· légzőszervi, allergiás panaszok

· nyirokkeringési rendellenességek

· emésztési panaszok

· kiválasztási zavarok

· mozgásszeri panaszok

A gyakori talpmasszázs fiatalon tartja a szervezetet és felgyorsítja az anyagcserét. A szervezet öngyógyító tevékenysége által öregedésgátló hatású. Kiválóan alkalmazható a betegségek megelőzésében, és kombinálható egyéb egészségfejlesztő, rehabilitációs kezelésekkel.

Örömteli szívvel, és szeretettel várjuk azok jelentkezését, akik e jól ismert és kitűnő módszert válasszák egészségük támogatására.

talpreflexológia 1
reflexológia1